( 1- გაკვეთილის )
ინფორმაციის მოძიების
შეფასება
|
|||||
თარიღი:
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
||||
მოსწავლე
სახელი/გვარი
|
ინფორმაციის წყაროების
არჩევა
0-3
|
მოძიებული ინფორმაციის
კვლევის მიზანთან შესაბამისობა
0-4
|
მოძიებილი ინფორმაციის
ორგანიძება
0-3
|
დაგროვილ ქულათა
რაოდენობა
|
|
1
|
|||||
2
|
|||||
3
|
|||||
4
|
( შეფასება -2)
რითი იყო გაკვეთილი განსხვავებული
|
|
რა უპირატესობა გააჩნია აღნიშნული ტიპის გაკვეთილს
|
|
რა შეცვლიდი აღნიშნული გაკვეთილის მსვლელობაში
|
|
შეაფასე თქვენი წყვილის ჩართულობა 10 ბალინი სისტემით
|
ჯგუფური მუშაობის რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
ძალიან
კარგი
10
|
საშუალოზე
მაღალი 9-8
|
საშუალო
7-6
|
დაბალი
5-1
|
ჯგუფის
მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება
|
ჯგუფმა
სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა
|
ჯგუფმა
სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
|
ჯგუფმა
სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
|
ჯგუფმა
სამუშაო მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
|
ჯგუფის
მიერ სამუშაოს ორგანიზება
|
სამუშაო
კარგად ორგანიზებული იყო, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორად და თანაბრად
გადანაწილდა
|
სამუშაო
ორგანიზებული იყო, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო
ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად
გადანაწილდა
|
სამუშაო
არ იყო ორგანიზებული, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არ გადანაწილებულა
|
ურთიერთქმედებისა
და აზრთა გაზიარების უნარი
|
გააჩნიათ
საუკეთესო ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
საკმარისად
გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
ნაწილობრივ
გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
არ
გააჩნიათ მოსმენისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
დროის
ლიმიტი
|
საუკეთესოდ
იცავენ დროის ლიმიტს
|
საკმარისად
იცავენ დროის ლიმიტს
|
უჭირთ
დროის ლიმიტის დაცვა
|
ვერ
იცავენ დროის ლიმიტს
|
თანამშრომლობა
|
ჯგუფის
ყველა წევრი იყო აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის იყო
პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები
|
ჯგუფის
თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს
შორის ძირითადადპოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები იყო
|
მხოლოდ
ერთიორი მოსწავლე აქტიურობდა, ჯგუფის აქტიურ წევრებსა და პასიურ წევრებსშორის
ზოგჯერ ურთიერთობები იძაბებოდა
|
ჯგუფის წევრები
არ აქტიურობდნენ, ჯგუფის წევრებს შორის არ შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი გარემო
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий